products review – Neutrogena – deep clean, gentle scrub


*For my international readers the English version is below the Hebrew one, just scroll down J

בפינה הזאת אני אכתוב כל פעם שאני אגלה תכשיר או מוצר איפור שלפי דעתי הוא מומלץ במיוחד.
קודם כל חשוב לציין שסוג העור שלי הוא רגיל עם נטייה קלה לשומניות באזור ה-T בחודשי הקיץ.

הפעם אני מעוניינת להמליץ על הפילינג לניקוי עמוק של ניטרוג'ינה או ליתר דיוק: 
Neutrogena – deep clean, gentle scrub.



זה מוצר די חדש אצלי והוא ממש הפתיע אותי לטובה, אני רגילה שרוב הסבונים של ניטרוג'ינה מאוד אגרסיביים לעור הפנים שאחריהם חייבים ישר לשים קרם לחות, אך פה אין זה המצב.
זה פילינג גרגרים אשר גרוסים ממש דק ובכך הם מאפשרים ניקוי ממש יעיל של עור הפנים, אך יחד עם זאת הסבון גם מאוד נעים לעור הפנים ואחרי שטיפת הפנים אין שום הרגשה של יובש או גירוי. 
אז כל מה שנותר להגיד זה two thumbs up J.
בפילינג אני משתמשת כבר טיפה יותר משבוע ואני חושבת שהוא תרם למראה קצת יותר רענן ונקי של העור ובסך הכל תרם להרגשה נעימה לאחר ניקיון הפנים.

אם אתן תוהות למה יש כיתוב בסינית על גבי הפילינג, אז ההסבר לכך הוא פשוט למדי, הוא פשוט נרכש בנסיעה האחרונה שלי כשהייתי בסין J(אולי אני אקדיש לאופנה ברחובות סין פוסט נפרד, מה דעתכן?)

ובסקאלה מ 1-5 לפי דעתי מגיע לו חמישה כוכבים

מה דעתכן? ניסיתן אותו? יש לכן המלצות על פיליניגים עדינים אחרים?
אני אשמח לשמוע ולנסות דברים חדשים J

להתראות לבינתיים,
יולי
This time I would love to recommend on a wonderful new scrub that I happened to findJ  it’s full name is Neutrogena – deep clean, gentle scrub.

Before I will start with this review it's important to state that I have normal skin with a light tendency to be a little oily in the T zone during the summer months.

I love to use different products from Neutrogena but usually they are pretty aggressive and require a use of facial lotion straight after washing the face with their soap, but to my surprise this time it wasn’t the case J.

After I washed my face with this scrub me face felt really clean and invigorated which was great and I didn’t feel even a bit of dryness and no urgent need to put on facial lotion.

The scrub itself is very delicate as they advertise on the bottle so it felt really genteel on my skin but along side with a really good cleansing feeling.


So in conclusion all I can say is two thumbs up J , or on a scale from 1 to 5 I think it deserves all 5 stars.

What do you think? Do you have any recommendations for different gentle scrubs? I would love to hear about it J.


Bye for now,
Yuli





3 מחשבות על “products review – Neutrogena – deep clean, gentle scrub

  1. יעזור אם תצייני את סוג העור שלך (רגיל,שמן,יבש,רגיש..) ואת מצבו(אקנה, מיובש, מאוזן..), כמה זמן את משתמשת בפילינג ואלו שינויים/תוצאות ראית על העור (נקי יותר, בהיר יותר, נראה בריא יותר, מאוזן יותר…)

כתיבת תגובה