Opi- dim sum plum

*For my international readers the English version is below the Hebrew one, just scroll down J


הפעם התחשק לי לנסות לק קצת יותר סולידי אז החלטתי ללכת על Opi- dim sum plum.
הלק הזה השתחרר כחלק מקולקציית הונג קונג יחד עם 11 לקים נוספים.



את הצבע ניתן לתאר כגוון סגלגל חם לא ייחודי במיוחד אבל לפי דעתי הוא מחמיא לי לגוון העור ובכלל נראה אלגנטי. המרקם של הלק נוח מאוד למריחה ומספיקה שכבה אחת לכיסוי אחיד.
בתמונות אני עם שכבה אחת בלבד.

באור יום


ולסיכום …


הלק נרכש ב eBay, כמו שסיפרתי בעבר זאת דרך מועדפת עליי לרכישת לקים.
מה דעתכן על הלק? 
אני ממש אשמח לשמוע מה דעתכן על הצבע…

מקווה שאהבתן,
יולי

Hey,
This time I wanted to try out a different shade than I usual do and I decided to go on Opi's- dim sum plum which as released as a part of the Hong Kong collection together with 11 different nail polishes.


It's a really nice berry color and the formula is just a delight! You don't need even to do a second coat or a top coat.
In the swatches I am only with one coat and without a top coat.

In day light J


And for conclusion


What do you think? I would love to hear your comments.
Have a wonderful day J
Yuli

5 מחשבות על “Opi- dim sum plum

  1. היי רחלי,לפי דעתי הלק יותר בווני הסגול מאשר וורוד אבל הוא יפה מאוד בכל מקרה :-)הוא בעל עמידות די ממוצעת של כשלושה, ארבעה ימים.שמחה שאהבת,יולי

  2. תודה אפרת, אני גם ממש אוהבת את הגוון הזה, עבורי הוא מושלם כשבא י מצד אחד צבע בולט ומצד שני ללכת על בטוח 🙂

כתיבת תגובה