FOTD – Taupe Flavored makeup post

שלום לכן,


היום החלטתי לחלוק איתכן איפור שעשיתי לפני מספר ימים. 
למקרה שלא הייתן בטוחות מה השם של הפוסט (אני לא ידעתי בהתחלה )
 FOTD – Face of the Day

אז במה השתמשתי:

 מייקאפFace and Body – N1 בגוון –MAC  



 קונסילר– MAC – בגווןSelect Moisturecover – NW20 



 פודרה בתפזורת– קליניק – Blended Face Powder – 08- Transparency Neutral



 סומק sheertone  –  MAC – בגוון Springsheen



 בסיס לצלליות– MAC – Paint Pot – Bear Study



 צללית בגוון טאופ- MAC – Satin Taupe



 צללית בגוון ורדרד עדין – MAC – Jest



 צללית טבעית לעצם הגבה – MAC– Shroom



 איילינר– MAC– Fluideline – Blacktrack



 מסקרה – דיור – Dior Show



 שפתון – Smashbox– Photo Finish


וכולם יחד 


אני מאוד אוהבת את הגוונים פה ומשתמשת בהם די הרבה  .
מה דעתכן?



והמראה הסופי :



 מה דעתכן? מקווה שאהבתן…

נשיקות,

♥ יולי 


12 מחשבות על “FOTD – Taupe Flavored makeup post

  1. יש לי שאלה… מה את יכולה להגיד על המייק אפ הזה של מאק שהשתמשת בו בפוסט זה? שמעתי שרמת הכיסוי שלו היא לא משהו..כמה זמן הוא מחזיק לך על פנים? האם יש לו נטייה להפוך לכהה יותר על הפנים עם הזמן? בקיצור אשמח לקבל פרטים))))) ואם את זוכרת את המחיר שלו, זה גם יכול להיות נחמד)))) תודה מראש!!!

  2. אהבתי מאוד את התוצאה, יומיומי אך מוקפד, וקשה לא לאהוב את שילוב הצבעים =) התמונה של המראה הסופי מאוד רכה ויפה, אבל חסר איזה פוטו-רצח כדי באמת לראות איך יצא

  3. היי מאיה,אני מאוד אוהבת את המייקאפ הזה, זה נכון שרמת הכיסוי שלו די נמוכה אבל היתרון בו שניתן לבנות כיסוי טוב יותר על ידי שימוש בכמה שכבות של המייקאפ. לעיתים אני אפילו משתמשת בו יחד עם מייקאפים אחרים (בעלי רמת כיסוי קצת יותר גבוהה) באזורים מועדים לפורענות…המריחה שלו נורא נוחה ונעימה (אני משתמשת במברשת של מאק מספר 187 אם אני לא טועה (אני לא בבית כרגע).אף פעם לא קרה לי שהוא הפך לכהה יותר על הפנים, שמעת שזה קורה לפעמים? לי לא יצא לשמוע על זה.המחיר שלו יחסית נוח (נראה לי קצת מעל 100) אבל עבר די הרבה זמן מאז שקניתי את שלי אז אולי המחירים עלו (ניסיתי להיכנס לאתר של מאק אבל משום מה הוא מסרב לעלות), מה שכן הכמות מספיקה להמון זמן (ואני משתמשת בו כל יום).מקווה שעזרתי :-)אם יש לך עוד שאלות אל תהססי …יולי

  4. היי תמר,אני ממש שמחה שאהבת את התוצאה הסופית :-)קצת לא הבנתי את הכוונה בפוטו רצח, לשים עוד תמונה של כל הפנים? תודה,יולי

כתיבת תגובה