FOTW- Feeling Bluish

מכירות ההרגשה הזאת כשמקבלים מוצר חדש ונורא מגרד באצבעות כבר להשתמש בו? טוב אני אני בהחלט מכירה את זה, אפילו שאני עובדת על יכולת דחיית הסיפוקים שלי 🙂 (דחיתי את העבודה על זה עד אחרי כל הסיילים של הכריסמס), עדיין היה לי קשה להאפק כשקיבלתי את ההזמנה הראשונה שלי מ MUA ומיהרתי לחנוך איילינר תכלת חדש:-).

אז במה השתמשתי ומה עשיתי?
פנים:
♥ מייקאפ- Face and Body – MAC – בגוון N1 (השתמשתי במברשת של MAC מספר 187).
♥ קונסילר- גרנייה roll on (נעזרתי במברשת קונסילר של Bare Escentuals- max coverage concealer).
♥ שימר קרמי– CCB- MAC- בגוון Hush (הנחתי עם האצבעות 🙂 ).
♥ פודרה בתפזורת- קליניק – Blended Face Powder – 08- Transparency Neutral(הנחתי עם פאף של MAC).
                                                          (תמונה של מוצרי הפנים) 
(תמונה של המברשות פנים)

 סומק – MAC- במרקם Sheertone בגוון Springsheen (הנחה עם מברשת קבוקי של MAC מספר 182).
 Shimmer Brick של Bobbi Brown– בגוון Rose (הנחה עם מברשת קבוקי של MAC מספר 182).

(תמונה של הסמקים עם הקבוקי של MAC) 

עיניים:
♥ פריימר לעיניים- MUA- (הנחה עם האפליקטור שמגיעה עם הפריימר)
♥ צללית אבן במרקם perl של MUA שהנחתי באזור ה C החיצוני – בגוון מספר-11 (הנחה עם מברשת טישטוש של Bobbi Brown)
על כל העין הנחתי ברונזרמוזאיקה של MUA שעבר אצלי הסב למעין צללית בגוון טבעי- בגוון Natural Glow (הנחה עם מברשת מספר 239 של MAC וטישטוש עם מברשת נוספת של Bobbi Brown)
♥ אייליינר תכלת של MUA (המוצר שבגללו התחיל כל האיפור) בצמוד לקו הריסים התחתון (הנחה עם מברשת איילינר של בנפיט – gel bent liner).
 איילינר ג'ל שחור (Fluifline) של MAC בקו הריסים העליון -בגוון Blactrack (הנחה עם מברשת איילינר של בנפיט- gel bent liner).
♥ מעגל ריסים – shu uemura
♥ מסקרה – דיור – Dior Show

(תמונה של מוצרי העיניים) 

(תמונה של המברשות העיניים)

שפתיים:

♥ ליפ באלם של MUA מסדרת ה- Love Heart Lip Balms בגוון Sweet Kiss





(כל המוצרים יחדיו בתמונה קבוצתית)

ואחרי כל ההקדמה הזאת הנה כמה תמונות של האיפור 



אתן בטח תוהות מהן מסקנותיי על הליינר התכלכל שבגללו הכל התחיל, ובכן אני חייבת להודות שהוא החזיק מעולה ולא זז כל היום (מעל 10 שעות) עד שהועלתי בטובי להוריד אותו לפני השינה.
אני מודה שהנחתי גם קצת מהפריימר של MUA מתחת לקו הריסים התחתון אז אולי הוא גם תרם לעמידות.

מה דעתכן?


בנוסף במקרה ולא שמתן לב נפתח עמוד בפייסבוק עבור הבלוג ואני ממש אשמח אם תצטרפו אליו לעידכונים:-)

נשיקות,

יולי


כתיבת תגובה