NOTW- Rimmel 60 seconds- Rapid Ruby

אז חשבתי וחשבתי על מה כדי לכתוב הפעם? והחלטתי שלכבוד יום הוולנטיין שמתקרב אלינו בצעדי ענק אני אמליץ על לק אדום אולטמטיבי למראה הציפורניים הרומנטיות הקלאסי.
מקווה שתאהב…

החלטתי לנסות לק של חברת Rimmel שכבר יש לי ניסיון חיובי עם לק אחר (לפוסט סקירה עליו) של החברה. הפעם רציתי לנסות לנסות צבע יותר סולידי מכל הלקים הכהים שרכשתי לאחרונה אז בחרתי בצבע אדום קלאסי בגוון Rapid Ruby.
הלק הוא מהסדרה Rimmel 60 seconds שטוענת שהלקים מתייבשים נורא מהר אפילו תוך דקה, לי יצא להשתמש בלק הזה כבר לא מעט פעמים (הצבע נורא שימושי בעיני) והוא באמת מתייבש מהר מאוד אבל ממש לא דקה!

אז למה להרחיב בכתיבה כשאפשר לתת לתמונות לדבר?


הלק הזה מגיע מברשת רחבה מאוד, בין הרחבות ביותר שיצא לי להתקל בהן, מצד אחד זה מאוד מקל ומזרז את מריחת הלק הצד שני היא פחות סלחנית לטעויות קטנות.
אני מניחה שבנות שלא כל כך מתחברות למברשות רחבות פחות יהנו מהלק הזה (זה החיסרון העיקר בו מבחינתי).

הלק עמיד יחסית והחזיק עליי בכל מריחה קצת אחרת אבל איפשהו בין 3-4 ימים שזה די ממוצע.

חיסרון נוסף בלק הוא שכאשר מורידים אותו עם צמר גפן ספוג במסיר לק הוא משום מה מורח את הלק על כל האצבע במקום להוריד אותו, נשמע קצת הזוי אני מודעת אבל אני גם הופתעתי לראות פתאום את הידיים שלי אדומות !! אבל מצאתי לזה פתרון קסם מהיר, להשתמש בבקשבוק שמגיע עם ספוגית שבאה כבר ספוגה באציטון.

הלק הזה נרכש בסופר פארם במחיר מבצע של 15 שקלים.

לסיכום אני די מרוצה ולראייה מרחתי את הלק הזה שוב היום 🙂

מה דעתכן על לקים אדומים? אוהבות/שונאות?יצא לכן לנסות לקים אחרים מהסדרה? אני ממש אשמח לשמוע מה דעתכן…

מקווה שאהבתן,
נשיקות,
יולי


6 מחשבות על “NOTW- Rimmel 60 seconds- Rapid Ruby

  1. ככה זה עם לקים בגוונים כאלה, מלכלכים הכל בדרך :/את הסדרה הזאת לא ניסיתי עדיין, אבל אני אנסה כי אני דווקא מאלה שאוהבות מברשות רחבות!

  2. היי JU L,אני ממש הופתעתי מזה שהלק הזה כל כך מלכלך! יצא לי לשים כבר לקים אדומים או בצבעי בורדו וזה אף פעם לא קרה לי.אבל אני חייבת להודות שהפטנט של הספוג שספוג באציטון בהחלט פתר את הבעיה עבורי :-)אם את אוהבת מברשות רחבות נראה לי שזה הלק עבורך!תהני,יולי

  3. מאוד אוהבת את הצבע! מתאים לך מאוד!אני תמיד עומדת מול הסטנד של הם ואף פעם לא יוצאת עם לק נראה לי שאתן להם סיכוי בקרוב. האולטימטיבי האדום שלי הוא Big apple red של OPI אף פעם אי אפשר לטעות איתו.

כתיבת תגובה