Empties – אחרי שהכל נגמר…

כמו לכל דבר אחר בעולם, גם למוצרים יש סוף.
הפעם אני מעוניינת לשתף, אותכם בכמה מהמוצרים שסיימתי בזמן האחרון. חלק מהמוצרים שאני אזכיר פה ייתכן וכבר הזכרתי בסקירות שעשיתי בעבר, החלטתי לחזור ולדבר עליהם כי לפי דעתי אין כמו הדעה הסופית כשנגמר המוצר בשביל באמת לתת חוות דעת מהימנה ככל האפשר.
מקווה שאתם חושבים כמוני…

אני כבר תקופה אוספת ושומרת מוצרים שנגמרו לי ומנסה לזכור לא לזרוק כלום עד שאני אמצא זמן ואתיישב לכתוב.


את המוצרים שסיימתי חילקתי לקטגוריות שונות לפי השימוש שלהם, בתקווה שזה יעשה קצת סדר.

באיפור:

♥   Paint pot- MAC בגוון Bare Study
זה המוצר ה- Go To שלי עבור בסיס לצללית שגם יעצים את פיגמנט הצללית וגם ישמור על כל איפור העיניים שלם במשך כך היום. 
זאת בעצם צללית קרם בצבע בז' בהיר ושימרי שלפי דעתי פשוט נראית נהדר עם כמעט כל צללית וגם לבדה בשביל מראה טיפה זוהר כשממש ממהרים.
לפי דעתי זה בין המוצרים שאני הכי נאמנה להם בשולחן האיפור שלי וכבר יש לי אחת חדשה בשימוש:-).
אז אם אתם תוהים אם הייתי ממליצה עם הצללית, ללא שום ספק! אומנם היא לא צללית הבסיס הזולה ביותר שתמצאו אבל היא מספיקה להמון זמן גם בשימוש יום יומי (כי באמת צריך טיפה).

 Cover Girl -Lashblastluxe
מסקרה של חברת דראגסטור אמריקאית שלצערי הרב אי אפשר לרכוש בארץ אבל ניתן למצוא בקלות באיביי.
אני מאוד אהבתי את המסקרה הזאת אומנם היא לא הייתה המסקרה הכי דראמטית שניסיתי אבל היא בהחלט הפרידה והדגישה את הריסים בצורה נורא יפה ומחמיאה ואני חייבת לציין שמאוד אהבתי את המברשת הסיליקונית שלה.
האם הייתי ממליצה לנסות אותה? בהחלט, תמורת 8$ שזה המחיר שבו רכשתי אותה בחו"ל או קצת יותר אם תמצאו אותה באיביי תקבלו תמורה יפה מאוד.
האם אני ארכוש אותה שוב? אני חושבת שכן, בינתיים ממתינות לי מספר מסקרות סגורות אבל מכיוון שבאמת אהבתי את התוצאה אני שוקלת להזמין אותה שוב.
*לסקירה מלאה על המסקרה

♥  MAC-eyeshadow  בגוון Shroom

אני חושבת שזאת הצללית שאני משתמשת בה הכי הרבה ביום יום.
הצללית בגוון בז'י שימרי מאוד יפה שמתאים נהדר להארה מתחת לעצם הגבה או כצללית בהירה על העפעף. זאת הצללית היחידה שכמעט תמיד יש לי גיבוי עבורה. 
האם הייתי ממליצה? ללא ספק!
האם אני ארכוש? כרגע יש לי עוד אחת בשימוש וחדשה סגורה כגיבוי 🙂

טיפוח:

Careline- eye make up remover

זהו מסיר איפור עיניים דו פאזי שהוא בהחלט ה- Holy Grail שלי, אם בסבונים ומי פנים אני מגוונת אני לא זוכרת כבר כמה זמן אני משתמשת במסיר הזה. 
ולמען האמת אין לי באמת סיבה לשנות, הוא מוריד את האיפור מעולה, גם אם האיפור עמיד במים. הוא חסכוני למדי כך שלא צריך הרבה חומר והמחיר שלו לרוב מאוד אטרקיטבי במבצעים בפארמים השונים.

האם הייתי ממליצה עליו? ללא ספק!
האם אקנה שוב? כבר קניתי 🙂

L'occitane- Angelica 

זהו קרם פנים ליום מסדרת אנג'ליקה, המוצר שסיימתי הוא בגודל מיוחד וזה מוצר שקיבלתי דרך קופסת גלוסיבוקס שהייתי מנויה בעבר.
לפי דעתי זה קרם מצויין ליום יום לעור רגיל/מעורב לעונת הקיץ, הוא על בסיס מים כלומר לא מוסיף עוד שומניות לפנים ונספג די מהר. בנוסף, למרות שזה נורא אינדיווידואלי הריח של הקרם נהדר בעיני, זה ריח מרענן שנורא נעים לי להסניף בבוקר 🙂
האם הייתי ממליצה? אם יש לך עור רגיל אז בהחלט כן.
האם אני ארכוש אותו שוב? כבר נרכש בגודל מלא.
* לסקירה על הקרם כחלק מומלצי חודש מאי


Clinique -all about eyes serum 


זהו סרום לעיניים שמגיע באריזת רול און עם כדורית מתכת. אני חייבת לציין שזהו סרום העיניים הראש שאי פעם השתמשתי בו אז יכולת ההשוואה שלי לוקה בחסר, אך עם זאת ממש לא התרשמתי/התאהבתי במוצר.
המוצר טוען להפחתת נפיחות סביב העיניים, אומנם אני לא סובלת מנפיחות באזור אך לא הבחנתי בהבדל לאחר השימוש בסרום.
הרול עצמו נורא נעים סביב העין לפני הקרם לחות אבל לא יותר מזה.
האם אמליץ? ככל הנראה שלא, אבל אם יש לך בעיה עם נפיחות סביב העיניים אז אולי הוא כן יעזור.
האם ארכוש שוב? לא.


♥ SABON-Shower Oil בריח פאצ'ולי, לבנדר ווניל
אני חייבת להודות שאף פעם לא חשבתי אפילו לרכוש שמן למקלחת כי הייתי בטוחה שההרגשה תהיה נקיה פחות מסבון רגיל ואני בכלל לא ממש מתחברת לשמן גוף.
את הסבון הזה הכרתי כשחברה יקרה קנתה לי אותו ליום הולדת שנה שעברה ובאמת שנדהמתי!
קודם כל הוא מקציף  מעולה וצריך ממש מעט מהחומר בשביל זה. הריח נהדר ופשוט ממלא את כל האמבטיה והוא גם נורא נעים על העור גם מנקה טובה וגם די מלחח.
באמת  שבעיני הוא מוצר די מושלם 🙂
האם הייתי ממליצה לרכוש אותו? בהחלט! כדי לנסות לחכות למבצעים ואז זה אפילו יותר משתלם.
האם אני ארכוש אותו? כבר רכשתי!

14 מחשבות על “Empties – אחרי שהכל נגמר…

  1. אני תוהה מתי כבר אני ארכוש את הפיינטפוט המהולל הזה.. בנתיים מסתפקת בפיינט ובכל מיני בסיסים אחרים וזולים יותר , סטודנטית תפרנית שכמותי..

  2. אישית כבר סיימתי את פיינט פוט paiterly עם אחת ואת soft ochre פעמיים. הצלליות האלה הן באמת בין המוצרים הטובים ביותר של מאק.דבר שהצלחתי לסיים 3 (!!) פמים הוא צללית white frost, שהיא צללית אבן של מאק. מהתקופה שלא באמת ידעתי להתאפר.יש לך בחירות טובות :)את הקליניק הזה קניתי משום מה בגודל מלא. הוא נורא נעים, השאלה אם הוא באמת עושה משהו. גם אני לא הרגשתי שינוי, למרות שאין לי ממש כהויות ונפיחות. אבל הוא עושה נעים 😀 😀

  3. עדיין לא יצא לי לנסות את הפיינטפוטים של מאק, בעיקר כי אלו של מייבלין כל כך טובים בעיניי ואפילו הצלחתי בזמנו להשיג את ה"דיופ" במהדורה מוגבלת שהם הוציאו לבר סטאדי… שרום היא צללית נפלאה ואפילו אצלי (אוגרת צלליות שכמותי) היא כבר הגיעה לפאן 🙂

  4. מרשים שהצלחת לסיים פיינטפוט! אני משתמשת בפיינטרלי המון והוא אפילו לא מתחיל להראות סימני דעיכה..ושלא נדבר על לסיים צללית P: מהדברים שפשוט לא קורים לי..

  5. קשה לעכל שיש מי שגומר מוצרים, צריכה ללמוד ממך. מלבד מסיר איפור (ביודרמה המהולל, הקרליין בתכנון כבר זמן מה, טרם דגמתי) פודרה וקרמים – כלום לא נגמר, למרות שאני בפניקה שמא אראה את נתחתית של צללית הקרם הורודה של שיסיידו. מסקרות – משליכה לפח לאחר שלושה חודשים.

  6. אני מחכה כבר לסיים משהו!הפיינפוט מסקרן, בנתיים יש לי כ"כ הרבה פריימרים (ומוצר דומה של בובי בראון) שהרגיכה תתעכב.כנ"ל לגבי מסקרות.אני ממש אוהבת את מוצרי הפצ'ולי-לבנדר-וניל של סבון:)

  7. יש צלליות קרם נהדרות במחירים די זולים, כמו הקולור טאטו של מייבילין שאני מאוד אוהבת.אבל אני תמיד חוזר לפיינטפוט האהוב והטוב :-)לאחרונה התחלתי להשתמש גם בגוון פיינטרלי כבסיס ליום יום אבל ה bare study הוא עדיין האהוב הנצחי…

  8. טל סחטיין עלייך שהצלחת לסיים כל כך הרבה מוצרים, משימה לא פשוטה כלל:-)אני מסכימה שהרול און עושה הרגשה נורא נעימה אבל אני אישית לא הרגשתי כל השפעה אחרת.

  9. לא היה לי מושג שהיה דיופ ל bare study, מעניין…והשרום היא בהחלט בין הצלליות השימושיות ביותר 🙂

  10. תודה JU L אני גם התחלתי להשתמש בזמן האחרון יותר בפיינטרלי (שבעבר ממש לא התחברתי אליה).אולי בגלל שאני באמת מתאפרת כל יום לעבודה איפור מלא אני מצליחה לסיים הרבה מוצרים (יחסית) 🙂

  11. תודה אפרת 🙂 לפעמים דווקא הייתי שמחה לסיים פחות מוצרים אבל לפחות זה מצדיק את כל הקניות איפור המופרזות שלי :-)ממליצה בחום על המסיר של קרליין (אבל רק במבצעים!)אבל אני מודה ומתוודה לא יצא לי עדיין לנסות את הביודרמה המהולל… אולי הגיע הזמן?

  12. תודה peacha יקרה :-)המוצרים של סבון נהדרים בעיני! אני לא מאמינה שגיליתי אותם רק לאחרונה…

כתיבת תגובה