Back To The Basics Featuring Benefit

אין מילים שיוכלו להדגיש עד כמה בסיס טוב הוא חיוני בתהליך האיפור וללא שום ספק הוא יקבע אם הוא make it or brake it J

אז זה לא מפתיע שאני בגישוש מתמיד אחרי המייקאפ המושלם, זה שבעזרתו הפנים שלי יראו
my face just better.
בזכות החופשה הנהדרת שלי בפראג (למעבר לפוסט) הייתה לי הזדמנות לקפוץ לביקור ב- Sephora אהובתי ולדגום את המייקאפ של Benefit בשם המבטיח Hello Flawless oxygen wow!
(עם שם כזה מבטיח איך אפשר לא לנסות?)(למעבר לפוסט הרכישות שלי בפראג).


על המייקאפ הזה שמעתי עין כבר די מזמן אך מכיוון ששמעתי דעות מגוונות לגביו העדפתי לנסות אותו בעצמי.

אז מה החברה בעצם מבטיחה?

מייקאפ בעל תכונת הבהרה, כיסוי קל שניתן לבנות עד כיסוי בינוני ובסך הכל מראה טבעי זוהר.
המייקאפ מכיל גם מקדם הגנה SPF 25.

נשמע נהדר, לא? אני השתכנעתי! J

חוות דעתי על המייקאפ:

מרקם נורא נעים ועדין, הייתי אפילו קוראת לו כיסוי קל + שבקלות למדי ניתן לבנות אותו לכיסוי בינוני.
התכונה שהכי אהבתי במייקאפ הזה היא שהוא פשוט עמיד! 
יצא לי לנסות אותו בימי עבודה ארוכים של כ-12 שעות (בעונת הקיץ) והמייקאפ פשוט נשאר (כמעט כמו בבוקר) וזה ללא פריימר מתחת, אני מניחה שפריימר מתאים רק ישדרג את העמידות.

דבר נוסף שנורא אהבתי היא העובדה שהרגשתי שאני מבריקה פחות מבדרך כלל (השתמשתי בפודרה הרגילה שלי אז אני מניחה שזה לא השפיע) ייתכן שזה נובע מהעובדה שהמייקאפ הוא oil free ולכן מבריק פחות/לאט יותר.

חשוב לי לציין שלא שמתי לב למראה משמעותית זוהר יותר של העור, כפי שהחברה מבטיחה אבל ייתכן שזה בגלל הפודרה שהשתמשתי בה.

בסך הכל אני מאוד מרוצה ממנו ובהחלט ממליצה עליו למי שאוהבת מראה טבעי אך עם קצת כיסוי לאורך זמן. כרגע זהו המייקאפ המועדף עליי ואני בהחלט שמה אותו כל פעם שבא לי להשקיע קצת יותר/ אני צריכה איפור עמיד יותר לאורך זמן.


אז נגיד ובא לכן גם לנסות אותו אבל אין באפשרותיכן לקפוץ לסניף ה- Sephora הקרוב לביתכן 
איך יודעים איזה גוון לרכוש?
בשביל לעזור לכן, החלטתי לנסות להשוות בין הגוון שלי במייקאפ שהוא Petal למייקאפים אחרים שנמצאים ברשותי והם קצת יותר זמינים.

Rimmel wake me up  VS Hello Flawless oxygen wow!

* הגוון שלי במייקאפ של Rimmel הוא 100 – ivory 
 (מימין לשמאל- בנפיט, רימל)
בהשוואה זריזה בין שני המייקאפים, Rimmel בעל כיסוי קצת יותר קליל (או פחות ניתן לבנייה) והרבה יותר מבריק ופחות עמיד.


Bourjois healthy Mix  VS Hello Flawless oxygen wow!

* הגוון שלי במייקאפ של Bourjois הוא 52.

 (מימין לשמאל- בנפיט, רימל, בורז'ואה)

השוואה זריזה בין המייקאפים, המייקאפ של בנפיט עדיין יותר עמיד משל בורז'ואה וגם מבריק פחות. מבחינת הכיסוי שניהם ניתנים לבנייה לכיסוי בינוני (נראה לי שבנפיט ניתן לבנות כיסוי קצת יותר גבוה).


– כפי שניתן לראות מהתמונות המייקאפ של בנפיט יותר נוטה לגוון כתמתם ביחס למייקאפים האחרים אך הוא מתאים לי באופן טוב למדי.
(אני חייבת לציין שדי הופתעתי שראיתי הבדל כזה גדול בגווני המייקאפים כשהסווצ'תי אותם לפוסט).

מקווה שעזרתי קצת עם הגוונים, אם אתן עדיין לא בטוחות כדי לנסות באתר של טמפטליה ב- מטריקס המייקאפ שעוזר להתאים מייקאפ על סמך מייקאפים אחרים שיש לכן.


Benefit- Erase Paste Concealer



מכיוון שכל כך התלהבתי מהמייקאפ של Benefit רצתי לנסות גם את הקונסילר Erase Paste שלהם שרכשתי לא מזמן כחלק מהסט Finding Mr Bright ( הסט נרכש דרך האתר strawberrynet ועלה 143 שקלים אחרי הנחת נאמנות בסך של 10%)




הקונסילר מגיע בשלושה גוונים בלבד, כאשר ברשותי גוון מספר 2 – מדיום.



ניתן לראות שתת הגוון של הקונסילר הוא טיפה אפרסקי יותר ביחס למייקאפ אבל בסך הכל הם הסתדרו יחד יפה מאוד. J



המרקם של הקונסילר הוא קצת כבד ובהחלט אין צורך להשתמש ביותר ממש טיפה.


בסך הכל ההתרשמות שלי מהקונסילר הינה חיובית למדי, הוא כיסה יפה ונתן אפילו טיפה זוהר לאזור שמתחת לעין.
מכיוון שאין לי כהויות משמעותיות קשה לי קצת לשפוט את יכולת הכיסוי שלי אבל נראה לי שהוא יצליח להתמודד.
הוא שרד יפה מאוד אחרי פידור עדין ימים ארוכים של כ-12 שעות ולא נצפו שום סדקים באזור!

חשוב לציין שהקונסילר הזה מיועד אך ורק לאזור שמתחת לעיניים ולא לכיסוי פגמים בעור ושם נראה לי שהוא יחמיא פחות בגלל המרקם שלו והעובדה שהוא נותן קצת הארה.


כאן ניתן לראות את האיפור שעשיתי לפני מספר ימים עם המייקאפ והקונסילר של בנפיט.

יצא לכן לנסות את המייקאפ הזה? אני ממש אשמח לשמוע מה דעתכן עליו והמלצות על מייקאפים מדהימים נוספים יתקבלו בברכה J


מקווה שאהבתן את פוסט הסקירה שלי ונתראה בקרוב J

חג שמח!


4 מחשבות על “Back To The Basics Featuring Benefit

כתיבת תגובה