Pamper your skin with TonyMoly face masks

אני לא יודעת מה איתכן אבל עבורי מסכה טובה לפנים חיונית לפחות כמו קרם פנים טוב.
אבל איך מוצאים מסכה טובה? ומה זה בעצם אומר מסכה טובה? ובכן, עבורי לפחות אין מסכה אחת שתמיד תהיה מושלמת אלא יש מספר מסכות שמתאימות למצבים שונים גם של העור וגם של המצב רוח, כי הרי כולנו יודעות שלפעמים מסכה לפנים זה רק עוד דרך אחת להתפנק ולעשות לנו טוב בלב 🙂

הפעם החלטתי להציג בפניהן שתי מסכות של חברת הטיפוח הקוריאנית TonyMoly שאני מאוד אוהבת ומשתמשת בהם כבר תקופה מכובדת למדי.

TonyMoly- TomatoX – magic massage pack – מסכת הבהרה וניקוי 

וככה היא נראית מחוץ לאריזה, בקופסה שמעוצבת כעגבנייה מתוקה (החברה מפורסמת בעיצובים המקסימים שלהם).

אז מה בעצם המסכה מבטיחה?
היא מכילה רכיבים טבעיים מעגבניות שתורמים למראה מבריק, בריא וחיוני יותר של עור הפנים. מעניקה בוסט של לחות לפנים ומנקה את עור הפנים ביסודיות.
בעלת אפקט של הבהרה וניקוי של עור הפנים.

אופן השימוש: להניח את המסכה על פנים נקיות למשך כחמש דקות ולשטוף במים פושרים. לא לשכוח להניח קרם לחות בסוף התהליך 🙂

וכך נראית המסכה על העור 🙂

מה אני הרגשתי אחרי שימוש במסכה?
המסכה מאוד נעימה על עור הפנים ולא מרגישה מייבשת מידי (שזה כבר מעולה מבחינתי 🙂 ).
כבר אחרי השימוש הראשון הרגשתי שעור הפנים קצת יותר אחיד וכתם שמש קטן שהצטרף עלי במרוצת השנים דהה קלות.
הפנים הרגישו מאוד נקיות ונעימות אחרי שהורדתי את המסכה, לא הרגשתי שהמסכה נתנה המון לחות אבל יחד עם זאת הפנים לא הרגישו לי יבשות במיוחד.
אל תצפו לראות שינוי דראסטי בעור הפנים אחרי שימוש במסכה אבל העור נראה קצת יותר זוהר ואחיד.

מה פחות אהבתי במסכה?
קצת קשה לשטוף אותה בהתחלה מהפנים, היא מרגישה טיפה דביקה  בהתחלה אבל בסופו של דבר יורדת די מהר.

את המסכה רכשתי דרך  חברי הטוב eBay תמורת כשלושים שקלים כולל משלוח והיא מכילה 75 מ"ל שיספיקו לתקופה די ארוכה.

לסיכום, אני אתן למסכה ציון 4 מתוך חמש, מסכה חמודה ממש למראה פנים רענן ופינוק כללי 🙂   הרגשתי שהמסכה תרמה למראה אחיד יותר של עור הפנים, קצת קשה להסביר אבל כאילו הפגמים הקטנים הובהרו ממש קלות והעור נראה זוהר ובריא יותר.

לצערי האפקט המתקבל אחרי השימוש במסכה לא נשמר לטווח ארוך אז כדי להשתמש בה לפני ארועים חשובים שבהם נרצה לתת בוסט וסף לעור הפנים.

:המסכה השנייה שאני רוצה לדבר עליה היא

TonyMoly- Egg pore- Tightening pack- מסכה בעלת אפקט מתיחה 

המסכה הזאת היא חלק מסדרה של שלוש מסכות פנים כאשר לי יצא לנסות רק אחת מהם.
הסדרה מורכבת משלושה שלבים:
שלב ראשון – הפחתת ראשים שחורים.
שלב שני – מסכת המתיחה (המסכה שאני אסקור בפוסט).
שלב שלישי- מסכת טיפוח שאמורה לעבוד בדומה לפריימר (אני מתכננת לדגום אותה בהמשך הדרך).

אז מה בעצם המסכה מבטיחה?
מסכה בעל אפקט מתיחה שמבטיחה לצמצם ולהקטין נקבוביות פתוחות.

אופן השימוש: להניח את המסכה על הפנים, בדגש על האזורים עם הנקבוביות הפתוחות. להשאיר בין 10-15 (אני בדרך כלל מניחה למשהו כמו 15-20 דקות) דקות ולשטוף במים פושרים. לא לשכוח להניח קרם לחות בסוף התהליך 🙂

אז למקרה שתהיתן איך נראית המסכה על העור 🙂

מה אני הרגשתי אחרי שימוש במסכה?
מסכה די סטנדרטית, נמרחת בקלות ומתייבשת די מהר על הפנים. לא הרגשתי שיש למסכה הזאת יתרון על מסכות דומות שניסיתי בעבר.

אני מאוד אוהבת מסכות חימר אבל לפי דעתי יש מסכות יעילות יותר.
יחד עם זאת יחסית לעובדה שהמסכה מתפקדת בדומה למסכת חימר, היא עדינה יחסית אז לפי דעתי היא תתאים גם לעונת החורף שבה העור שלי עדין ויבש יותר.

את המסכה הזאת רכשתי גם עבור אמי אשר ידועה כחובבת של מסכות מתיחה והיא באמת אהבה יותר יותר ממני.

אישית מכיוון שלמזלי הרב אני לא סובלת מנקבוביות פעורות היה לי קשה לבחון האם המסכה תרמה לצימצומן אך אני בהחלט הרגשתי שהיא תרמה להורדת השמנוניות של העור שלי, עובדה שהיא חיונית בעיני.

את המסכה הזו רכשתי גם כן דרך eBay תמורת כשלושים שקלים כולל משלוח והיא מכילה 30 מ"ל.

בסך הכל אני אתן למסכה ציון 3.5 מתוך חמש, מסכה נחמדה אבל לא מעבר, היא תהיה מעולה למישהי שאוהבת מסכות מהסוג הזה!

מקווה שאהבת את הסקירה, מה אתכן? אוהבת מסכות פנים ורואות בזה פינוק או עוד מטלה?


27 מחשבות על “Pamper your skin with TonyMoly face masks

  1. אומייגאד כ"כ חמוד!!! אני שמה עין על סדרת הביצה של החברה כבר זמן רב, אבל אני עצלנית מדי לחפש מידע על ניסויים בבעלי חיים ויש לי עודף של מוצרים מכל הסוגים ככה שלא דחוף. אומרים שהפריימר (השלב השלישי?) פשוט מושלם.

  2. זה ממש חמוד! יש לי הרגשה שזו הולכת להיות הרכישה הבאה שלי מאיביי 🙂 חובבת מסיכות פנים אנוכי.
    סקירה מצויינת בעיניי 🙂

  3. שמתי עין על שני המוצרים הללו באיביי והם יושבים אצלי בוויש ליסט אבל אני חייבת להודות שאני אשהה את הקניה . אני רציתי לרכוש את הביצה הכסופה [הפריימר] , אבל אני עוד אחכה. לטוני מולי יש באמת אריזות הורסות את הבריאות 😀

  4. ממש מטלה אם מחייבת המתנה של 5-10 דקות. זה אף פעם לא מסתדר לי. לא מתאים לי לחכןת 10 לפני מקלחת ואני נזכרת בהן רק לפני מקלחת. פועל יוצא? קונה וכמעט ולא משתמשת. מעדיפה את אלה עם הגרגרים שמשתמשים שניה לפני שמתקלחים.

    1. אני יכולה להבין, אבל אני מנסה לפנות
      לעצמי קצת זמן לפני המקלחת למסכת
      הפנים ולעיתים אם שכחתי/ לא התחשק לי לפני אני אניח מסכה אחרי שאנן אצא מהמקלחת (אבל זה מתאים רק למסכות לא מלכלכות מידי).
      מקווה שתמצאי לזה זמן, כי פינוק עצמי זה חשוב מידי פעם 🙂

  5. הרבה זמן שהחמודים האלה בווישליסט שלי (מודה, בעיקר בגלל האריזה) ושמחתי לקרוא על הביצועים שלהם בפועל.

    1. אני מבינה לחלוטין, אצלי זה בא בתקופות שאני ממש מקפידה ומשתמשת במגוון מסכות ותקופות שלמות שאני מתעצלת מידי.
      אבל עכשיו לקראת החורף אני מנסה להקפיד ולפנק את העור קצת 😊

  6. מתה על המסכות של טונימולי, ועל המוצרים שלהם בכלל.
    מודה שהם נרכשו בגלל האריזות, אבל נשארו בגלל שהם עושים עבודה טובה 🙂
    ארוץ לנסות את הפריימר!

    1. כלומר, האם אמורות להשתמש בשלוש המסכות אחת לאחר השניה, כל פעם לחכות עד שמתייבשת ולהוריד ואז לשים את השלב שבא לאחר מכן? זה לוקח המון זמן!

      1. אין שום צורך להשתמש בכל המסכות אחת אחרי השניה.
        כל אחת עומדת יפה בזכות עצמה 🙂
        וכמובן שזה לא הגיוני גם מבחינת הזמן שצריך…

כתיבת תגובה